Three complementary frameworks to capture student peer discussion in problem solving
Haydeé Ceballos (Onderzoeker); Theo van den Bogaart (Onderzoeker); Jeroen Spandaw (Onderzoeker); Stan van Ginkel (Onderzoeker); Paul Drijvers (Onderzoeker)
Onderzoekend vermogen ontwikkelen tijdens je lerarenopleiding
Lisette Munneke (Lector); Jeroen Rozendaal (Onderzoeker); Lidewij van Katwijk (Onderzoeker)
Toetsen van onderzoekend vermogen
Lisette Munneke (Lector); Jeroen Rozendaal (Onderzoeker)
Ontwerpen en onderzoeken in het onderwijs
Lisette Munneke (Lector); Koen van Turnhout (Onderzoeker)
Constructing computer-mediated feedback in Virtual Reality for improving peer learning
Stan van Ginkel (Onderzoeker); Bo Sichterman (Onderzoeker)
Jan Masschelein en het kritisch pedagogisch denken als een tocht die ons de wereld invoert
Hanke Drop (Onderzoeker); Rikie van Blijswijk (Onderzoeker)
Teachers stepping up their game in the face of extreme statements
Saro Lozano Parra (Onderzoeker); Bjorn Wansink (Onderzoeker); Cok Bakker (Lector); Lucien van Liere (Onderzoeker)
The impact of a Virtual Reality-based presentation task on students’ presentation skills and presentation anxiety in higher education
Bo Sichterman (Onderzoeker); Mariecke Schipper (Onderzoeker); Max Verstappen (Student); Philippine Waisvisz (Onderzoeker); Marli Timmermans (Student); Stan van Ginkel (Onderzoeker)
Persoonsgericht opleiden van professionals in de gezondheidszorg
Famke van Lieshout (Onderzoeker); Shaun Cardiff (Onderzoeker)
Persoonsgerichtheid… geeft je vleugels!
Famke van Lieshout (Onderzoeker); Shaun Cardiff (Onderzoeker); Cis Lijten (Onderzoeker); Marloes van den Broek (Onderzoeker); Rick Boesten (Onderzoeker)