You've got to crack a few eggs to make an omelette.
Rick de Graaff (Lector)
Exploring how educators at the workplace inform their judgement of students’ professional performance
Marlies de Vos (Onderzoeker); Liesbeth Baartman (Onderzoeker); Cees van der Vleuten (Onderzoeker); Elly de Bruijn (Lector)
Teachers' formative assessment activities in vocational education
Liesbeth Baartman (Onderzoeker); Machiel Bouwmans (Onderzoeker); Judith Gulikers (Onderzoeker)
Van en met elkaar leren over beoordelingsvraagstukken in het beroepsonderwijs in een onderzoekswerkplaats
Liesbeth Baartman (Onderzoeker); Kitty Meijer (Onderzoeker)
Nadenkmomenten van studenten in een hybride leeromgeving
Marco Mazereeuw (Onderzoeker); Anne Khaled (Onderzoeker); Machiel Bouwmans (Onderzoeker)
A Mobile Patient-Reported Outcome Measure App With Talking Touchscreen
Marlies Welbie (Onderzoeker); Harriët Wittink (Lector); Marjan J Westerman (Onderzoeker); Ilse Topper (Onderzoeker); Josca Snoei (Onderzoeker); Walter L.J.M. Devillé (Onderzoeker)
What drives me?
Martine Ganzevles (Onderzoeker); Daan Andriessen (Lector); Tine Van Regenmortel (Onderzoeker)
How client attachment affects information verification in commercial valuation practice
Pim Klamer (Onderzoeker); Vincent Gruis (Onderzoeker); Cok Bakker (Lector)
Begeleiden van studenten op de werkplek
Lieke Ceelen (Onderzoeker); Anne Khaled (Onderzoeker); Elly de Bruijn (Lector)
Robot Tutors: Welcome or Ethically Questionable?.
Matthijs Smakman (Lid Lectoraat); Elly A. Konijn (Onderzoeker)