‘In welke mate stellen docenten van het Luzac Zwolle vragen in de lessen die beginnen met signaalwoorden die gekoppeld kunnen worden aan het RTTI systeem?’
Evelien van Zanden (Student); H. Fijnvandraat (Begeleider)
Relaxed lezen
M.E.E.P. Limpens (Begeleider); Anita Janssen (Student)
PMT in het regulier basisonderwijs
Maurits Uijting (Begeleider); Jannet van Benthem (Student)
Ze kunnen niet meer schrijven…
Henrike Gombert (Student); Floor van Renssen (Begeleider)
De inzet van de iPad bij het laten leren van leerlingen in leerjaar 1 van het Hondsrug College in Emmen
J.E. Volders (Begeleider); Marjolein Elzen (Student)
D21: Literatuurstudie : onderzoek naar 21e eeuwse vaardigheden en cultuureducatie in het Nederlandse basisonderwijs
Bas van der Bruggen (Docent); Olga Potters (Docent); Marlies ter Beek-Geertse (Docent); Jeroen Lutters (Lector); Hans Petersen (Docent); Bruno Oldeboom (Docent)
De creatieve professional : onderzoek naar creativiteit bij de opleiding SPH
Han Dekker (Docent); Mieke Steenhuis (Docent); Bruno Oldeboom (Docent); Jeroen Lutters (Lector)
Creërend ontwerpen : een onderzoek naar het ontwerpproces van het Teachers College
Jeroen Lutters (Lector); Marlies ter Beek
De invloed van (school) sport op schoolbinding en schoolprestaties
Arnold Bronkhorst; Ivo van Hilvoorde (Lector); Niek Pot