Synthese van goudcolloïden met honing
Jens Vermeulen; Sofie Palmans; Tom Mortier; Machiel Stolk (Docent)
De rekkelijkste 'kleine luyden' : een gereformeerd-synodale kerk over de waarde van gereformeerd-zijn
Richard Schothans (Student); E. Groen (Begeleider)
Inclusie van Syrische vluchtelingenkinderen in het Turkse openbare onderwijs met positive behaviour support
Lale Hazar; Margreet van Oudheusden (Lid Lectoraat); Marius Stehouwer; Sui Lin Goei (Lector)
Schijn bedriegt. Een verrassende demonstratieproef
Willemijn Beekman (Student); Machiel Stolk (Docent)
Het effect van vrij lezen op de leesmotivatie van studenten Audiovisuele Productie aan ROC Friese Poort
Laurens Donkerbroek (Student); Christien Niekerk (Begeleider); Floor van Renssen (Begeleider)
“Waarom zou ik leren als de toets toch niet meetelt?”: het verband tussen een meegaand persoonlijkheidstype en het effect van formatief toetsen
Mart Nijzink (Student); Aart Bekendam (Begeleider)
Filosoferen op CBS De Parel: Filosoferen kan je leren, ook op een christelijke basisschool
Ester Rekers (Student); Job Morsink (Begeleider)
Ruis in de gymles: de invloed van differentieel leren op de intrinsieke motivatie, ervaren competentie en daadwerkelijke competentie voor de salto voorover in het bewegingsonderwijs.
Danny Wals (Student); J. van der Kamp (Begeleider)
Beter leren.... hoe dan??? : zelfregulatie en betekenisvol leren bevorderen door formatief toetsen
Hannelore van Dorsten (Student); Greta de Wit-Rademaker (Begeleider)
Een replicatieonderzoek naar de samenhang tussen lichaamsbeleving en depressie onder adolescenten
Gabriëlle Welmers (Student); Mia Scheffers (Begeleider); Maurits Uijting (Begeleider)