"Vrije tijd, het echte werk"
Jan-Pieter van Bakel; Marjolein Vos; Jessica van Mullekom; Loes Titulaer (Student); Harry van de Leygraaf (Begeleider)
The development and validation of a five factor model of sources of self-efficacy in clinical nursing education
Prof. Dr. Rene Schalk; Dr. Wouter Reynaert (Lector); Dr. Johan Braeken; Drs. Henk Gloudemans (Docent)
Critical and creative reflective inquiry: surfacing narratives to enable learning and inform action
drs Shaun Cardiff (Lid Lectoraat)
Passiviteiten Dagelijkse Levensverrichtingen
Sharon Linders (Student); Chrissy Hoebergen; Lennart Jansen; Lia Vlemmings; Mieke van Bers (Begeleider)
Krachtige leeromgeving: relatie met self-efficacy
Drs. Henk Gloudemans (Docent); Dr. Wouter Reynaert (Lector); Prof. Dr. Rene Schalk
Systematisch implementeren van vernieuwingen
Guus Munten (Lid Lectoraat); Miranda Snoeren (Lid Lectoraat); Shaun Cardiff (Lid Lectoraat)
Engagement enacted: essentials of initiating an action research project
M.W.C. Snoeren (Lid Lectoraat); Theo J.H. Niessen (Lid Lectoraat); Tineke A. Abma
Realising participation within an action research project on two care innovation units providing care for older people
Miranda Snoeren (Lid Lectoraat); Donna Frost (Lid Lectoraat)
Social media en de jeugdgezondheidszorg
Marieke Vervoorn; Marlon Bovee; Nina Jantzen; Jessica Berkvens (Student); Donna Frost (Begeleider)
Innoverend leren in het Zorginnovatiecentrum. Het creeren van ruimte voor vernieuwing.
dr. Karen Cox (Lector); dr. Theo Niessen (Lid Lectoraat)