Professionele ontwikkeling als strategie om leraren te behouden
Koffeman, André; van de Kuilen, Hester; Snoek, Marco (Faculteit Onderwijs En Opvoeding)
Minder uren, betere lessen? [Infographic]
Snoek, Marco; Cijvat, Ina
Minder uren, betere lessen?
Cijvat, Ina; Snoek, Marco
Podcast Minder uren, betere lessen? Aflevering 9: De balans: ontwikkeltijd en onderwijstijd?
Snoek, Marco; Ex, Erik; Cijvat, Ina
Podcast Minder uren, beter lessen? Aflevering 7: Versterken van kansen voor kinderen: meer lestijd of betere lessen?
Snoek, Marco; Ex, Erik; Cijvat, C.C.
Podcast Minder uren, betere lessen? Aflevering 8: Inzet van andere experts: noodmaatregel of kwaliteitsimpuls
Snoek, Marco; Ex, Erik; Cijvat, C.C.
Podcast Minder uren, betere lessen? Aflevering 6: Schooldruk en welzijn onder jongeren.
Snoek, Marco; Ex, Erik; Cijvat, Ina
Podcast Minder uren, betere lessen? Aflevering 5: Stilstaan bij goed werk
Snoek, Marco; Ex, Erik; Cijvat, Ina
Understanding the complexity of professional development in schools through Causal Loop Diagrams
Snoek, Marco; Koffeman, Andre (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Cijvat, Ina
The teacher, teacher careers and teacher education
Snoek, Marco; Madalinska-Michalak, Joanna