'Dat kan beter, ja...' : Webcare en het voorkomen van reputatieschade
Os, R.G. van; Hachmang, Daphne
Hoe past het? Een kwalitatieve analyse van narratieven van jongeren met een ondersteuningsbehoefte op het gebied van passend onderwijs en passende arbeid. : What is appropriate? A qualitative analysis of the narratives of adolescents with special needs in education and in finding employment
Gerritsen, Marjolijn; Hal, Lineke van; Meesters, Joos; Bodegom, Bea van; Verharen, E.A.J.
Innovatie, een zaak van pragmatiek : Meer aandacht voor de onderzoekende professional
Turnhout, K.G. van; Jacobs, D.; Bakker, R.R.; Holwerda, R.N.A.
Intensivering en extensivering van zorg binnen FACT
Koekkoek, B.W.; Perquin, Anouk; Rooijmans, Paul; Klein Entink, Ardwi
Lessen van lectoren : De mensen achter kennisontwikkeling in het communicatieonderwijs
Broersma, Arnold; Pool, E.M.C. van der
Management strategies for aligning higher education accomodation with the user needs
Voordt, Theo van der; Dewulf, Geert; Beckers, R.
Middelbaarberoepsonderwijs: Meer dan Kwalificatie?
Kan, C.A. van
Pleegzorg en empowerment: (on)verzoenbaar
Maeyer, Skrällan de; Holen, Frank van; Pijnenburg, H.M.; Damen, Harm; Vanderfaeillie, Johan
Quickscan open textbooks
Gorissen, P.J.B.
Kijk naar jezelf! : Reflectie op beeldmateriaal in onderzoek en praktijk
Mourik, Krista van; Brummel, A.; Kemper, W.; Menheere, Ilse; Wesselink, Mariette; Hattum, M.J.C. van