Empty Farm to Fill. Ontwerpprincipes voor pedagogische vrijplaatsen, om samen met jongeren te kunnen werken aan een veerkrachtige identiteitsontwikkeling.
Michelle van Gent (Lid Lectoraat); Maike Kooijmans (Lector)
#Wie ben ik, wie wil ik zijn, wie wil ik worden?
Laura Mulder MSc (Onderzoeker)
Visie op Talent Tool
Peter Bos (Associate Lector); Marian Thunnissen (Lector)
Heeft Nederland behoefte aan meer bedrijventerreinen?
Maarten Bouwhuis; Maarten de Gruyter; Cees-Jan Pen (Lector)
De kunst van het verbinden
Margo Brouns (Lector); Laurens Hessels; Stefanie Klaassen; Mees van Tooren; Marieke Wenneker (Onderzoeker)
Inclusieve publieke ruimte voor jongeren
Iris Middendorp Msc (Onderzoeker); Lika Brinkman Msc (Onderzoeker); Carm Barten Msc (Onderzoeker); Dr. Maja Rocak (Lector); Dr. Iris Andriessen (Lector)
Circulaire economie vraagt ruimtelijke keuzes
Emil Evenhuis; Trudy Rood; Roland Amoureus; Ilse Zaal; Jurgen Geelhoed; Cees-Jan Pen (Lector); Koos Seerden
Samen Slim Vergroenen zet Eindhoven op biodiverse kaart
Niels van Maaren (Onderzoeker)
Online college - De impact van artificiële intelligentie op ons dagelijkse leven
Erdinç Saçan (Onderzoeker); Jo-An Kamp (Onderzoeker); Danny Bloks (Docent)
Health promotion intervention research in complex adaptive systems
Nina Bartelink; Patricia Assema; Maria Jansen; Hans Savelberg; Stef Kremers