De waarde van praktijkonderzoek in de school: zicht op doelen en kwaliteit
Oolbekkink, H.; Steen, J. van der
Enterprising behaviour in an integrating competence
Orhei, Loredana; Nandram, S.; Born, Marise
Functioning in lymphedema from the patients’ perspective using the International Classification of Functioning, Disability and health (ICF) as a reference
Viehoff, Peter; Neumann, Martino; Damstra, Robert; Heerkens, Y.F.; Gielink, Petra; Ravensberg, Dorine van
Lerarenopleiders en onderzoek : Een historisch perspectief op de relatie
Geerdink, G.; Boei, F.; Willemse, M.
Goed beslissen over beroepsbekwaamheid in het hbo
Sluijsmans, Dominique; Dijkstra, Pieter; Sasja, Sporken; Vonk, F.; Andriessen, Daan
HNW doorgedrongen tot het onderwijs
Beckers, R.
Het belang van alliantiefeedback in de zorg voor jeugd
Nijssen, Mark; Heutink, Linda; Hattum, M.J.C. van; Brandeburg, Mariette van; Greef, M. de; Kallen, Dagmar
Hoe een 3.0 organisatie in te richten?
Delisse, Janneke; Jurriëns, Jan; Os, R.G. van
How Persons with a Neuromuscular Disease Perceive Employment Participation : A Qualitative Study
Engelen, M.M.; Heerkens, Y.F.; Engels, J.A.; Kinébanian, Astrid; Satink, T.; Minis, Marie-Antoinett van