Als verpleegkundige communiceren met de naasten van een patiënt
Visser, Lieke; Mulder, Trix (Juridische Aspecten Van Ondernemerschap)
Supported Education from a European perspective
Hofstra, Jacomijn (Rehabilitation); Korevaar, E.L. (Rehabilitation)
Whitpaper: Zelfregulerend leren ondersteunen in het hoger onderwijs
van Harsel, Milou; Raaijmakers, Lottie; Verkoeijen, Peter; Zijlstra, Sjirk; Ten Brink, Brigitte; Van der Stappen, Esther; Braad, Eelco (Digitale Transformatie); Wijnia, Listette; Ubags, Patrick
Data as driver
Wolbertus, Rick (Lectoraat Energie En Innovatie); Heller, Renée (Lectoraat Energie En Innovatie); van der Koogh, Mylène; Heath, Edward (Lectoraat Energie En Innovatie); Warmerdam, Jos (Lectoraat Energie En Innovatie); Schaacke, Rob (Lectoraat Energie En Innovatie); Onstein, Sander (Kenniscentrum Techniek); Helmus, Jurjen (Lectoraat Energie En Innovatie); Blankwater, Elgin (Lectoraat Energie En Innovatie)
The authors reply
Boukje Dijkstra; Lisette Schoonhoven; Johannes G. van der Hoeven; Lilian Vloet (Lector)
Verpleegkundigen en het leefstijlgesprek: beïnvloedende factoren en methoden
Willemieke Kroeze (Lector); Sandra van Hogen-Koster; Hylkje Algra (Lid Lectoraat)
Via de Relationele Route onderweg
Ellen Schep (Lid Lectoraat); Kees Verduijn (Lid Lectoraat)
Samen bewegen; praktijkonderzoek naar inclusie in de les LO
Pouwer, Eva-Luca (Lectoraat Bewegen In En Om School); Flux, Eline (Lectoraat Bewegen In En Om School); Schaatsenberg-Zaitouni, Pim (Lectoraat Bewegen In En Om School); Praat, Serena; Janssen, Mirka (Lectoraat Bewegen In En Om School)
“Misschien een domme vraag, maar wat is AI eigenlijk?”
Piersma, Nanda (Applied Artificial Intelligence); Henzen, Lisanne (Faculteit Digitale Media En Creatieve Industrie)
Vrouwen zonder officieel eigen inkomen : hoe hard moet ik mijn geluid zetten om gehoord te worden?
Sjiera de Vries (Lid Lectoraat); Kim Molenaar (Lid Lectoraat); Aljona Wertheim (Lid Lectoraat)