To Flip or not to Flip
Petra Swennenhuis (Onderzoeker); Danielle Quadakkers (Student)
De samenhang tussen studentgeoriënteerde docentovertuigingen en een activerende leeromgeving
Ellen Keur (Student); Petra Swennenhuis
Feedback bij onderzoekend leren
Chaira Koerse-van den Heuvel (Student); Ellen J. Rohaan
Conflicten in vrije situaties
Nienke ten Broek (Student); Sarah Bergsen
Design thinking als accelerator voor onderwijsvormvernieuwing
Jochem Goedhals (Student); Iris Windmuller
Werkplekleren in het HBO
Huib Langenberg (Student); Audrey Janssen-Seezink
De invloed van docentgedragingen op de docent-studentrelatie
Laura Postma (Student); Henderijn Heldens
Vorming van het beroepsbeeld
Ellen Domhof (Student); Iris Windmuller
Zelfregulerend leren op basisschool x
Dagmar Fonken (Student); Audrey Janssen-Seezink
Eigenaarschap door zelfregulatie in het basisonderwijs
David Artz (Student); Vronie Disselhorst