Eliciting mentor and pre-service teachers’ practical knowledge using teacher-tagged classroom situations
Niek van den Bogert (Docent); F.J.A.J. Crasborn (Lector); Wim Jochems; Jan van Bruggen (Lector)
Conceptual framework for Europe's future knowledge services
Jan van Bruggen (Lector); Rene van Es; Pierre Gorissen; Eric Kluijfhout; Rob Koper
De keuze van een electronische leeromgeving
M. Verstelle; Peter Sloep (Lector); B. de la Parra
Towards a system for allocated peer tutoring via instant messaging.
Gijs de Bakker (Docent); Wim Jochems (Docent); Peter Sloep (Lector)
Automatisch toegewezen peer-begeleiding via instant messaging (Dutch).
Wim Jochems (Docent); Gijs de Bakker (Docent); Peter Sloep (Lector)
Students and instant messaging: a survey of current use and demands for higher education.
Gijs de Bakker (Docent); Wim Jochems (Docent); Peter Sloep (Lector)
Studenten in het hoger onderwijs en instant messaging: een onderzoek naar gebruik en wensen voor educatie.
Peter Sloep (Lector); Gijs de Bakker (Docent); Wim Jochems (Docent)
Analysing students' use of recorded lectures through methodological triangulation
Jan van Bruggen (Lector); Wim Jochems; Pierre Gorissen
How Expert Designers Design
Peter Sloep (Lector); P. Kirschner; C. Carr; J. van Merrienboer
Learning Objects: The Answer to the Knowledge Economy's Predicament?
Peter Sloep (Lector)