Student teachers’ future time perspective and teacher identity: A longitudinal study about students who will become primary school teachers
Hanna, Fadie (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Andre, Lucija; Zee, Marjolein
Learning to think critically through Socratic dialogue: Evaluating a series of lessons designed for secondary vocational education
Mahoney, B.Barry (Lectoraat Burgerschapsonderwijs); Oostdam, R.Ron (Lectoraat Maatwerk In Leren En Instructie); Nieuwelink, H.Hessel (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding); Schuitema, J.Jaap
The NOVA Mobile Planetarium: Ten best practices for planetarium projects based on an astronomy education success story
Holt, Joanna (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding); Hanse, Joris; Baan, Marieke
Interprofessional collaborative practices for children with speech, language and communication needs in early childhood education and care: comparing Dutch and Norwegian perspectives
Langner, Jana; Fukkink, Ruben G. (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Hansen Sandseter, Ellen Beate
Geen eindpunt, maar een startpunt
Snoek, Marco (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding); van Tartwijk, Jan
Predisposition of In-Service Teachers to Use Game-Based Pedagogy
Palha, Sonia (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Matić, Ljerka Jukić
Teamscholing werkt beter
van den Berg, Emina; Snoek, Marco (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding); Schenke, Wouter
Learning about racism: A week-by-week qualitative exploration of two white Dutch primary student teachers’ emotional responses during a Critical Race Theory based course
Soeterik, Inti M.; Hanna, Fadie (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Öztemir, Tugba (Faculteit Maatschappij En Recht)
Lesgeven over zeespiegelstijging
Bosschaart, Adwin (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Niederer, Sabine (Lectoraat Visual Methodologies)
Fostering supportive interactions in the neighbourhood: Using visualized narratives
Rumping, Sanne M. (Lectoraat Jeugdzorg); Fukkink, Ruben G. (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Boendermaker, Leonieke (Lectoraat Jeugdzorg)