Real time is real money: the effectiveness of RTM as a strategy to increase the sharing of brand tweets
Gerrita van der Veen; K. Mazerant-Dubois; Anne-Lise Kamphuis; L.M. Willemsen
The importance of values for brand purchase
T. J. L. van Rompay (Onderzoeker); Ronald Voorn (Onderzoeker); Gerrita van der Veen (Lector); Ad Pruyn (Onderzoeker); Sabrina Hegner (Onderzoeker)
The Network is the Message
Komala Mazerant (Onderzoeker); Suzanne de Bakker (Onderzoeker); Anne-Lise Kamphuis (Onderzoeker); Thijs Waardenburg (Onderzoeker); Lotte Willemsen (Lector); Karlijn Boddeus; Robert-Jan Mast; Aletta Smits (Onderzoeker); Ronald Voorn (Onderzoeker); Anita Cox (Onderzoeker); Gerrita van der Veen (Lector)
De cliënt in beeld (erratum bij proefschrift)
Esther Verboon (Lid Lectoraat)
Klantsegmentatie
Martin de Boer (Lid Lectoraat); Gerrita van der Veen; Remko van der Lugt
Sociale waarde voor je consument: de 3 R’en
Aljan de Boer (Lid Lectoraat)
Social Media & Consumer Insights: Waarom zagen we 5 jaar geleden social media niet aankomen?
A. Cox (Lid Lectoraat)
Het DUS!Board – Accountable werken volgens De Utrechtse School
Gerrita van der Veen (Lector); A. Cox (Lid Lectoraat); Arne Maas (Lid Lectoraat); Anne-Lise Kamphuis (Lid Lectoraat)
Social Media Empowerment (deel IV)
A. Cox (Lid Lectoraat)