The Next Level & Crises via Social Media
Menno van Duin (Lector); Daniëlle van Wallinga (Lid Lectoraat); Karen Hilhorst (Lid Lectoraat)
Een actiewebsite in stilstand.
Eline van Olsthoorn (Student); Jeroen van Aken; Ewout Jansen
Improving Labritannique's online marketing strategy with a limited budget during an economic downturn.
Céline Renard (Student); Alex Weston; Ivonne Louw
Veronica and the Young Ones
Debbie Holgado (Student); Piet Hoffman; Renate van der Meer
De optimale gebruikerservaring
Mirte van Manen (Student); Rogier Manten; Renske Akerboom
Theatre and Youngsters brought together. Adviesrapport in opdracht van PANdADDY.
Marlies Lamers (Student); Nienke van der Wal; Maarten Dullens
When online fashion retailers “pop-up” into the real world
Lora Iatcheva (Student); Peter de Groot; Ilona Taillade
Picture Perfect Positioning
Paul Visser (Student); Marjolein Koopmans; Pim Welvaarts
Onderzoeksrapport Pollination
Rianne Smit (Student); Joanna Vis; Simon Flim
Onderzoek identiteit & imago Reasult.
Jeanine Vrehe (Student); Niko van der Sluijs; Inez van Kesteren