Kikker, waar ben jij? - Wat de Frog Story ons kan vertellen over grammaticale en lexicale vaardigheden in SLI en tweetaligheid.
A. Orgassa; Maaske Treurniet (Docent)
Ik zie wat jij niet......voelt
Auke Hofstra (Student); Marijke Reith (Begeleider)
Evidence-Based Physiotherapy for Assessment and Treatment of the Patient with Piriformis Syndrome : a Literature Review, Diagnosis and Treatment protocol.
Marit Vestgård (Student); Frithjof Løvik (Student); Hanne Ørmen (Student); Renate Lien (Student); Annelies Simons (Begeleider); Eddy Salters (Begeleider)
Speciale effecten voor 2D-games
Eric Meijer (Student); Tom Langhorst (Begeleider)
Diagnostiek vanuit het oplossingsgericht perspectief: Samenwerking centraal.
dr Jacqueline van Swet (Lector)
Bachelor- versus masteronderzoek in de lichamelijke opvoeding
Lars Borghouts (Docent)
De Korte Interventie Methode KIM
dr Petra Swennenhuis (Lid Lectoraat)
Festival Mundial.
Bob van Limburg
De meeste componenten moet men nog zelf bouwen
J.F. Vonken; F.A.I. Peeters
Exploratief onderzoek naar de logopedische therapie bij jonge dove kinderen met een cochleair implantaat (CI)
Evelien Mertens; Loes Meevissen (Student); Jacqueline de Jonge; Nienke Kerstens; Tinne Boons (Begeleider)