De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Deel deze publicatie

Creëren Arbeidskansen 2.0

Een vooronderzoek naar de begeleidingsbehoeften van docenten van Fontys Hogeschool ICT met betrekking tot de opleiding tot jobcoach

Open access

Rechten:

Creëren Arbeidskansen 2.0

Een vooronderzoek naar de begeleidingsbehoeften van docenten van Fontys Hogeschool ICT met betrekking tot de opleiding tot jobcoach

Open access

Rechten:

Samenvatting

Het Lectoraat Dynamische Talentinterventies is een samenwerking aangegaan met Fontys Hogeschool ICT. Door middel van deze samenwerking willen zij het hoge uitvalpercentage verminderen onder studenten met ASS en/of ADHD zodra zij stage gaan lopen en/of gaan afstuderen. Om dit te realiseren zullen binnen het project “creëren arbeidskansen 2.0” docenten van FHICT opgeleid worden tot jobcoach, zodat zij deze studenten effectief kunnen gaan begeleiden gedurende hun stage- en/of afstudeerperiode. Dit onderzoek, het vooronderzoek van het project “creëren arbeidskansen 2.0”, richt zich op de begeleidingsbehoeften van de docenten.



Organisatie
Opleiding
Afdeling
PartnerLectoraat Dynamische Talentinterventies & Fontys Hogeschool ICT
Datum2020-10-27
Type
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk