Ik ben Ik
Voorlichtingpakket over de effectiviteit van poppen bij kinderen met een negatief zelfbeeld in de leeftijd van 4 t/m 6 jaar binnen het regulier basisonderwijsWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Ik ben Ik
Voorlichtingpakket over de effectiviteit van poppen bij kinderen met een negatief zelfbeeld in de leeftijd van 4 t/m 6 jaar binnen het regulier basisonderwijsWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Een praktijkproject uitgewerkt door middel van een voorlichtingpakket. Dit pakket heeft als doelstelling informatie bieden over de effectiviteit van poppen bij kinderen met een negatief zelfbeeld in de leeftijd van 4 t/m 6 jaar in het regulier basisonderwijs. Het voorlichtingpakket richt zich op leerkrachten en deskundigen werkzaam binnen het regulier basisonderwijs en hulp bieden aan zorgleerlingen.
Het uiteindelijke project bestaat uit één voorlichtingpakket, één verslag met vooronderzoek/plan van aanpak, één eindverslag en één procesverslag.
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Opleiding | Creatieve Therapie |
Afdeling | Instituut Social Work |
Datum | 2012-05-07 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |