Informeel leren in de praktijk
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Informeel leren in de praktijk
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
‘Hoe kan Trigos Support, door gebruik te maken van informeel leren, de dienstverlening optimaliseren?’ Het is gebleken dat informeel leren een grote bijdrage kan leveren aan zowel medewerkers als hele organisaties. Formeel leren kan hier ook een bijdrage aan leveren, zeker in combinatie met informeel leren. Daarom moet het ene het andere niet uitsluiten, maar moet een optimale mix van formele en informele leeractiviteiten ingezet worden bij beantwoording van een leer- of opleidingsvraagstuk.
Organisatie | Zuyd Hogeschool |
Opleiding | People and Business Management |
Afdeling | Faculteit Management en Recht |
Faculteit Commercieel en Financieel Management | |
Partner | Zuyd Hogeschool |
Datum | 2015-06-12 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |