De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Effectmeting: Jij bent aan Z

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Effectmeting: Jij bent aan Z

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Obvion wil "toekomstvast" worden door een echt klantgericht bedrijf te worden, dat slagvaardig inspeelt op de behoefte van de woonconsumenten. Om de medewerkers te begeleiden en voor te bereiden op de toekomst heeft Obvion het "Jij bent aan Z" programma georganiseerd. Dit programma is een persoonlijk loopbaanontwikkelingsprogramma opgezet door GITP. Daarom is er onderzoek gedaan naar een geschikte effectmetingsmethode met bijbehorende instrumenten voor het "Jij bent aan Z" programma binnen Obvion. Om een geschikte effectmetingsmethode aan te bevelen is desk- en fieldresearch uitgevoerd.

OrganisatieZuyd Hogeschool
OpleidingPeople and Business Management
InstituutFaculteit Commercieel en Financieel Management
Lectoraat
Gepubliceerd in
Datum2014-02-06
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk