De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Deel deze publicatie

Van Autoriteit tot Astroturfing

Boekrecensie van ‘De 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame’ van Andrews, Van Baaren en Van Leeuwen

Van Autoriteit tot Astroturfing

Boekrecensie van ‘De 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame’ van Andrews, Van Baaren en Van Leeuwen

Samenvatting

The article on Marketingfacts reviews the book 'The 33 Best Influence Techniques from Advertising' by Marc Andrews, Rick van Baaren, and Matthijs van Leeuwen. The book provides an overview of 33 different influence techniques, ranging from classic methods like authority and scarcity to lesser-known concepts like astroturfing. It is written in an accessible style, richly illustrated with examples, and includes references for further research. The authors also apply various techniques in the book's design and presentation.

Organisatie
Datum2022-01-20
Type
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk