De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Hoe winkelgebieden de mogelijkheden van internet en social media benutten

de strijd om de consument

Hoe winkelgebieden de mogelijkheden van internet en social media benutten

de strijd om de consument

Samenvatting

Door de toegenomen concurrentie tussen winkelgebieden is een effectieve marketing cruciaal om de gunst van de consument te winnen. Internet en social media kunnen daarin een belangrijke rol spelen. Toch maken veel winkelcentra nog geen of onvoldoende gebruik van deze marketingkanalen, terwijl zij een positieve uitwerking kunnen hebben op de consumentenbinding en omzet.

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
LectoraatLectoraat Urban Economic Innovation
Gepubliceerd inReal Estate Research Quarterly Vol. 2012, Uitgave: 1, Pagina's: 7-15
Jaar2012
TypeArtikel
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk