LinkedIn or LeftOut
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
LinkedIn or LeftOut
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
How personal branding on LinkedIn influences the employability outcome of young professionals. After researching this topic through quantitative and qualitative data, a gap has been identified between "how universities are preparing students on personal branding efforts on LinkedIn", "What young professionals are currently doing" and between "what recruiters expect from young professionals to do".
Organisatie | Hotelschool The Hague |
Opleiding | Hospitality management |
Jaar | 2022 |
Type | Bachelor |
Taal | Engels |