Marktaandelen in soorten en maten; een heranalyse van de AVO-data over lidmaatschap van sportverenigingen
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Marktaandelen in soorten en maten; een heranalyse van de AVO-data over lidmaatschap van sportverenigingen
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In dit hoofdstuk nuanceren de auteurs eerdere berekeningen van het marktaandeel van de georganiseerde sport. Dit doen zij door meerdere berekeningsmethoden toe te passen en naar verschillende doelgroepen en sporten te kijken.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Economische Hogeschool Tilburg |
Gepubliceerd in | Sporten Gemeten SCP, Den Haag, Pagina's: 98-107 |
Jaar | 2009 |
Type | Boekdeel |
ISBN | 978 90 377 0358 0 |
Taal | Nederlands |