Atoommodellen in 4 havo
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Atoommodellen in 4 havo
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Hoe wordt het atoommodel in 4 havo in de klas aangeboden aan de leerlingen en hoe kunnen de leerlingen dit atoommodel in de rest van het schooljaar toepassen. Een onderzoek naar de introductie van atoommodellen en de connectie met de onderwerpen die daarop volgen. Er wordt aandacht besteed aan misconcepten, het gebruik van modellen, de rol van de leraar en de beleving van de leerling.
Organisatie | Fontys |
Opleiding | Leraar Scheikunde |
Afdeling | Fontys Lerarenopleiding Tilburg |
Datum | 2017-07-10 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |