Professioneel leren met impact
Learning Design Studio's als platforms voor effectieve professionele gesprekkenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Professioneel leren met impact
Learning Design Studio's als platforms voor effectieve professionele gesprekkenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Het valt niet mee om als onderwijsprofessional werk te maken van je eigen professionele ontwikkeling. Het is het dus niet zo gek dat je soms niet weet waar je tijd vandaan moet halen om te werken aan je eigen professionele groei. Dus als dat wel lukt dan wil je die tijd boven alles effectief gebruiken. Maar hoe doe je dat? In dit boekje vind je praktische handreikingen om zelf de regie te nemen over je professionele ontwikkeling. Uitgangspunt is daarbij dat je samen met je collega’s een ‘Learning Design Studio’ (LDS) gaat vormen. Een centraal onderdeel van een LDS is het gebruik van werkvormen die professionele gesprekken ondersteunen en structureren, zogenoemde ‘protocollen’. Dit boekje is vormgegeven rond een basisset van deze protocollen.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Lerarenopleiding Tilburg |
Lectoraat | Lectoraat Bètadidaktiek |
Datum | 2019-09 |
Type | Boek |
Taal | Nederlands |