Strong Viking
’’Kinderen sleutel tot succes?’’Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Strong Viking
’’Kinderen sleutel tot succes?’’Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Achtergrond: De Strong Viking Group organiseert jaarlijks tientallen obstacle runs in het binnen- en
buitenland. Hieronder vallen ook meerdere Family Editions, speciaal voor de doelgroep 5-15 jaar die
samen met de ouders de hindernissen willen trotseren. Het afgelopen seizoen (2018) was er een
onverklaarbare terugloop in de ticketverkoop van de Family Edition in Nederland. De edities in Nijmegen
en Amsterdam verkochten 40% minder tickets dan het jaar ervoor. Aanleiding voor een onderzoek waarin
gekeken is naar de motieven en barrières om deel te nemen aan de Family Edition. Om het gedrag van
deelnemers te verklaren en de deelname positief te beïnvloeden.
Organisatie | Hogeschool van Arnhem en Nijmegen |
Opleiding | Sport, Gezondheid en Management |
Afdeling | Academie Sport en Bewegen |
Partner | Strong Viking Group |
Datum | 2019-09-09 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |