Applicatie De Bazaar
CommunicatieWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Applicatie De Bazaar
CommunicatieWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Doordat de Beverwijkse Bazaar een grote markt is, is het voor bezoekers moeilijk om hun weg te vinden op De Bazaar. De Bazaar communiceert alleen nog maar via de website en sinds kort ook via Facebook. Om de communicatie breder te maken is er een nieuwe communicatie richting voor doelgroep bedacht, zoals een smartphone applicatie.
Door het lanceren van een applicatie voor De Bazaar wordt het de bezoeker makkelijker gemaakt en biedt het voor verschillende partijen een toegevoegde waarde. Zowel bezoekers van De Bazaar als de standhouders en De Bazaar zelf zullen profijt hebben van de applicatie.
Organisatie | De Haagse Hogeschool |
Opleiding | ICTM Communication & Multimedia Design |
Afdeling | Academie voor ICT & Media |
Partner | Beverwijkse bazaar |
Jaar | 2013 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |