Responsive Applied Games
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Responsive Applied Games
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Binnen een tijd van 17 weken de effecten onderzoeken van een responsive applied game in een
digitale leeromgeving. Een conclusie trekken met betrekking tot het effect van spelenderwijs leren
op het leerresultaat van digitale natives en digital immigrants in een digitale leeromgeving. De
aanbevelingen worden gepresenteerd in een handboek dat Thingks meeneemt naar besprekingen
met klanten. Het einddoel voor Thingks is om responsive applied games te verkopen en te
ontwikkelen voor klanten."

Organisatie | De Haagse Hogeschool |
Opleiding | ICTM Communication & Multimedia Design |
Afdeling | Academie voor ICT & Media |
Partners | Thingks |
Jaar | 2014 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |