De kunst van het overtuigen
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
De kunst van het overtuigen
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
De afstudeeropdracht is uitgevoerd in opdracht van de zorg- en verzuimbegeleider O3. Zij zijn zich ervan bewust dat hun recente oprichting zorgt voor vraagtekens bij voormalig klanten en potentiële klanten wat betreft hun betrouwbaarheid. Juist omdat betrouwbaarheid zo’n belangrijke rol speelt, voldoet de huidige website niet aan de wensen. Daarom is er een nieuw ontwerp ontwikkeld, die ervoor moet zorgen dat de perceptie bij de gebruikers van de website is,dat O3 een betrouwbare dienstverlener is.
Organisatie | De Haagse Hogeschool |
Opleiding | ITD Communication & Multimedia Design |
Afdeling | Faculteit IT & Design |
Partner | O3 |
Jaar | 2015 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |