Building conversie &&gagement like, click en converteer
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Building conversie &&gagement like, click en converteer
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
De onderzoeksdoelstelling richt zich op het doel van het onderzoek. Deze luidt als volgt: “Inzicht verkrijgen in welke aspecten een rol spelen bij het creëren van online engagement binnen een vak gerelateerde community van mediaprofessionals, de doelgroep van Organisatie X, als input voor het opstellen van een content marketingplan”.
De doelstelling voor het beroepsproduct luidt als volgt:
“Het opleveren van een content marketingplan met onderzoeksbijlage waarmee inzicht wordt verkregen in de methoden en middelen die Organisatie X in haar community- en content strategie in moet zetten om de online engagement via haar sociale mediakanalen te verhogen met als doel de conversie op de onlinekanalen LinkedIn en Twitter in de periode van juli 2021 t/m juli 2022 met 10% te verhogen.”
Organisatie | Hogeschool Leiden |
Opleiding | Commerciële Economie |
Afdeling | Faculteit M&B |
Datum | 2021-06-14 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |