Het onderzoek naar technisch beheer dienstverlening met als doel tevreden klanten
de klant optimaal bedienenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Het onderzoek naar technisch beheer dienstverlening met als doel tevreden klanten
de klant optimaal bedienenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
De probleemstelling is geformuleerd:
‘ADE ervaart binnen contracten ontevredenheid van klanten over de dienstverlening en medewerkers halen geen voldoening uit hun werkzaamheden.’
De belangrijkste conclusies zijn:
• De inrichting c.q. afstemming van het contract met de klant verloopt niet naar behoren;
• Er is niet voldoende inzicht in de organisatiestructuur;
• Een te zware werkbelasting van een van de contractmanagers;
• Een te ambitieus geschreven plan van aanpak voor een onderhoudscontract.
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Opleiding | Technische Bedrijfskunde |
Afdeling | Engineering en Design |
Partner | Alewijnse Delft (ADE) |
Datum | 2013-12-16 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |