Strategisch Marketingplan, opzoek naar de juiste strategie voor Rijnhal Exploitatie B.V.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Strategisch Marketingplan, opzoek naar de juiste strategie voor Rijnhal Exploitatie B.V.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Door een interne- en externe analyse wordt er met verschillende theoriën de organisatie en de markt omschreven. Met deze informatie wordt er gekeken naar de strategische opties die er zijn. Na een beoordeling wordt er gekozen voor een optie. Deze optie wordt uitgewerkt in een nieuwe doelstelling, strategie, visie en missie. Dit zal dan weer worden uitgewerkt in een implementatie zodat het ook echt uitgewerkt kan worden.
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Opleiding | Commerciele Economie |
Afdeling | Marketing en Commerce |
Jaar | 2013 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |