Scriptie MaiCa dentistry
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Scriptie MaiCa dentistry
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Vanaf januari 2012 is de marktwerking gestart binnen de tandheelkunde. Waar vroeger de tarieven vast stonden zijn er nu vrije tarieven. Naast de uitdagingen die door het experiment tot stand komen krijgt heeft MaiCa dentistry een marketingdoelstelling die zij moet behalen. Aan de hand van deze marketingdoelstelling en het experiment met de vrije tarieven in de mondzorg is dit onderzoek tot stand gekomen.
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Opleiding | Commerciele Economie |
Afdeling | Marketing en Commerce |
Jaar | 2013 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |