De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Sociale waarde voor je consument: de 3 R’en

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Sociale waarde voor je consument: de 3 R’en

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

50% van onze studenten vindt een stageopdracht waarin de term ‘social media’ voorkomt. Dat
wil volgens mij een aantal dingen zeggen. 1) Bedrijven missen kennis van sociale media en/of
hebben geen tijd het zelf op te pakken en 2) bedrijven denken dat een Twitterende student
genoeg is om enige social presence te krijgen. Niet beseffende dat een gedegen strategie
essentieel is voor een goede inzet van social media. Bij deze dus een crash course social
media basics om je kennis en inzicht te verschaffen in hoe social media strategisch in te
zetten.
Dit artikel is gebaseerd op mijn onderzoek vanuit het Kenniscentrum Innovatie in Business van Hogeschool
Utrecht. Na deel 1 en deel 2, is dit deel 3 in een reeks van 5.

OrganisatieHogeschool Utrecht
AfdelingKenniscentrum Innovatie en Business
Kenniscentrum Digital Business & Media
LectoraatMarketing en Customer Experience
Gepubliceerd inFrankwatching
Datum2011-06-20
TypeBijdrage aan periodiek
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk