Het PAD van de school en de leraar. De invloed van omgevingsfactoren op de effectiviteit van het Programma Alternatieve Denkstrategieën bij de aanpak van agressieve jongens in het primair onderwijs.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Het PAD van de school en de leraar. De invloed van omgevingsfactoren op de effectiviteit van het Programma Alternatieve Denkstrategieën bij de aanpak van agressieve jongens in het primair onderwijs.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Geen samenvatting beschikbaar.
Artikel is tevens gebruikt in de dissertatie 'Een pad naar minder agressie' door J.J. Louwe & C.W. van Overveld, pp. 137-158.
Gepubliceerd in | Jaarboek Lectoraten Faculteit Educatie 2007 Pagina's: 49-77 |
Jaar | 2007 |
Type | Boekdeel |
Taal | Nederlands |