Investeringen in schoolgebouwen ten behoeve van mogelijke toekomstige functiewijzigingen
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Investeringen in schoolgebouwen ten behoeve van mogelijke toekomstige functiewijzigingen
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Onderzoek naar de mogelijkheden voor schoolgebouw waarmee kan worden ingespeeld op mogelijke toekomstige functiewijzigingen. De financiële gevolgen voor de investering en de haalbaarheid van de extra investeringen.
Door de investeringen in beeld te brengen en deze geprojecteerd te hebben op een casus zijn de bouwtechnische en financiële gevolgen inzichtelijk gemaakt.
Daarnaast is er gekeken naar de huidige beheer en exploitatiemodellen. Ook zijn de subsidies/vergoedingen vanuit het rijk uitgelegd.
Als laatste een cheklist en stappenplan als hulpmiddel voor architecten en ontwikkelaars.
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Opleiding | Bouwkunde |
Afdeling | Gebouwde Omgeving |
Datum | 2011-05-30 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |