De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

DUS!Board: Routeplanner naar een verantwoorde beïnvloedingsstrategie

Rechten: Alle rechten voorbehouden

DUS!Board: Routeplanner naar een verantwoorde beïnvloedingsstrategie

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

full text via link
Waarom kies je voor deze strategie en niet voor een andere? Waarom denk je dat hier de meeste kansen liggen? Je zou denken dat strategische keuzes vergezeld gaan van een goede onderbouwing, maar in de praktijk zijn deze keuzes vaak meer gebaseerd op buikgevoel dan op gefundeerde argumenten. Terwijl een goede onderbouwing essentieel is om strategische keuzes te kunnen verantwoorden (‘decisional accountability’). Daarom hebben we de online tool ‘DUS!Board’ ontwikkeld als hulpmiddel voor marcom professionals: een routeplanner naar een goed onderbouwde, en dus verantwoorde beïnvloedingsstrategie.

OrganisatieHogeschool Utrecht
AfdelingKenniscentrum Innovatie en Business
Kenniscentrum Digital Business & Media
LectoraatMarketing & Customer Experience
Gepubliceerd inCommunicatiekragt
Datum2014-03-27
TypeArtikel
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk