De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Citymarketing in Amsterdam: Een organisatieantropologische studie van het publiek-private samenwerkingsverband op citymarketinggebied in Amsterdam

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Citymarketing in Amsterdam: Een organisatieantropologische studie van het publiek-private samenwerkingsverband op citymarketinggebied in Amsterdam

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Dit proefschrift verhaalt over de manier waarop de samenwerking op stedelijk beleidsgebied tussen publieke en private partijen in Amsterdam tot stand komt en zich ontwikkelt. Het gaat over de samenwerking op een specifiek beleidsterrein, namelijk op citymarketinggebied. De centrale vraag luidt als volgt:
Op welke manier geven verschillende publieke en private actoren invulling en betekenis aan het Amsterdamse citymarketingproces en welke consequenties heeft dit voor de relaties in de samenwerkings- en bestuursvormen van hedendaagse stedelijke beleidprocessen?

OrganisatieHogeschool Inholland
Opleiding
InstituutDomein Marketing, Toerisme en Vrijetijdsmanagement
LectoraatCity Marketing & Leisuremanagement
Gepubliceerd in
Datum2011-05-26
TypeProefschrift
TaalOnbekend

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk