Mag zij man zijn en hij ook?
Kwantitatief en kwalitatief onderzoek naar de aansluiting van de onderwijsstijl van de Gereformeerde Hogeschool bij de studenten Social Work gericht op seksespecifieke verschillen.Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Mag zij man zijn en hij ook?
Kwantitatief en kwalitatief onderzoek naar de aansluiting van de onderwijsstijl van de Gereformeerde Hogeschool bij de studenten Social Work gericht op seksespecifieke verschillen.Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Kwantitatief en kwalitatief onderzoek op de opleiding Social Work op de Gereformeerde Hogeschool (GH) in Zwolle naar de mate waarin de opleiding aansluit bij de voltijd studenten Social Work. Social Work op de GH. Uit gegevens van de GH is gebleken dat vier op de vijf Social Work studenten vrouwelijk is. Daarnaast vallen in verhouding meer mannelijke dan vrouwelijke studenten uit tijdens de opleiding. Dit verschil heeft geleid tot de onderzoeksvraag in welke mate de opleidingsstijl aansluit aan bij de mannelijke en vrouwelijke studenten op de GH en bij de ontwikkeling van zowel mannelijk als vrouwelijk beschouwde eigenschappen en in welke mate bijstelling wenselijk is.
Organisatie | Hogeschool Viaa |
Opleiding | Social Work |
Afdeling | Academie Social Work en Theologie |
Datum | 2013-05-17 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |