Zoektocht naar de succesformule van de stadsglossy.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Zoektocht naar de succesformule van de stadsglossy.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Welke rubrieken maken de stadsglossy zo populair en mogen daarom absoluut niet ontbreken in een succesvol stadsblad?
Met de resultaten uit dit onderzoek kunnen steden die momenteel nog twijfelen over het opstarten van een stadsglossy hun voordeel doen. Het onderzoek benoemt de must haves op het gebied van rubrieken en onderwerpen die zorgen voor de beste inhoud en is daarmee het ideale recept voor een geslaagd stadsblad. Alles wat een succesvolle glossy moet bevatten staat in dit onderzoek beschreven.
Organisatie | Hogeschool Windesheim |
Afdeling | Media |
Partner | Advice reclame- adviesbureau, Zwolle |
Jaar | 2009 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |