Visualiseer en lees meer!
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Visualiseer en lees meer!
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Binnen logopedische therapie bij personen met afasie (PMA), worden er verschillende visuele strategieën (handeling foto, portretfoto, zwart-wit pictogram, Verdana 16 en Times New Roman 16) gebruikt om schriftelijke informatie toegankelijker te maken.Het doel van dit onderzoek is meer evidentie verkrijgen over welke visuele strategie de beste begrijpelijkheid en ervaren steun waarborgt.

Organisatie | Zuyd Hogeschool |
Opleiding | Logopedie |
Afdeling | Faculteit Gezondheidszorg |
Jaar | 2019 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |