De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Saunacomplex Thermylle: conceptontwikkeling, marketing en de financiële consequenties voor een saunacomplex

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Saunacomplex Thermylle: conceptontwikkeling, marketing en de financiële consequenties voor een saunacomplex

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Op het terrein van Hampshire Hotel Dormylle en sportcentrum Fitland in Mill komt een nieuwe, zelfstandige business unit, genaamd ‘Saunacomplex Thermylle’. Dit saunacomplex is een veertig meter lang jacht dat bestaat uit drie verdiepingen. Het is een uniek bedrijfspand dat meteen aantoont welke beleving de gasten moeten krijgen; comfort en luxe. Er is echter nog niet compleet invulling gegeven aan het totaalconcept. Hiertoe is de volgende probleemstelling gedefinieerd: ‘Maak het concept van Thermylle op een creatieve manier compleet tot een levensvatbare exploitatie. Zorg voor een effectieve marketing, waarvan de opening van het saunacomplex een onderdeel is.’ Deze probleemstelling is opgesplitst in drie probleemgebieden, namelijk: conceptontwikkeling, marketing en de financiële consequenties hiervan.

OrganisatieZuyd Hogeschool
Opleiding
InstituutFaculteit Hotel en Facility Management
Lectoraat
Gepubliceerd in
Datum2009-06-21
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk