De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Het (on)bewust bewustzijn bij motorisch leren: een scoping review over impliciet en expliciet motorisch leren bij neurologische aandoeningen

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Het (on)bewust bewustzijn bij motorisch leren: een scoping review over impliciet en expliciet motorisch leren bij neurologische aandoeningen

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Motorisch leren kan onderverdeeld worden in impliciet en expliciet leren. Door middel van een literatuur studie wordt de toepassing, effecten en hanteerbaarheid van impliciet en expliciet leren van functionele vaardigheden verkend bij patiënten met neurologische aandoeningen.

OrganisatieZuyd Hogeschool
OpleidingFysiotherapie
InstituutFaculteit Gezondheidszorg
Lectoraat
Gepubliceerd in
Jaar2013
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk