Een stap verder
Scoping review naar motorische leerstrategieën gericht op de verbetering van het lopen bij CVA patiëntenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Een stap verder
Scoping review naar motorische leerstrategieën gericht op de verbetering van het lopen bij CVA patiëntenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Ontwikkelingen in de afgelopen vijftien jaar laten zien dat motorisch
leren een belangrijk onderwerp van onderzoek is. Ondanks het essentiële belang van
de toepassing van motorisch leren binnen de fysiotherapeutische praktijk is er weinig
gepubliceerd over de inhoud van de interventies.

Organisatie | Zuyd Hogeschool |
Opleiding | Fysiotherapie |
Afdeling | Faculteit Gezondheidszorg |
Jaar | 2017 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |