Multidisciplinary and transdisciplinary approach in Social Work Education and its implications
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Multidisciplinary and transdisciplinary approach in Social Work Education and its implications
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
A definition of the concepts ‘multidisciplinairy and transdisciplinary work’ and the different types of reaction of social work towards the emergence of multidisciplinary and transdisciplinary approaches.

Organisatie | Zuyd Hogeschool |
Afdeling | Faculteit Sociale Studies en Educatie |
Lectoraat | Lectoraat Sociale Integratie, CESRT |
Gepubliceerd in | In: Labonté-Roset, C., Marynowitz-Hetka, E. (ed.) (2003) Social Work Education and Practice in today's Europe. Katowice, Slask Publishing House |
Datum | 2010-03-31 |
Type | Boekdeel |
Taal | Engels |