Effective media exposure : a German equestrianism print and online media analysis with regard to positioning Pavo over long term
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Effective media exposure : a German equestrianism print and online media analysis with regard to positioning Pavo over long term
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
The objective of this research is to analyse the German equestrianism print and online media by assessing quality, characteristics and focus groups of each medium in order to find the suitable media that go in line with Pavo's marketing communication strategy and reach their target group effectively over long term.
Organisatie | Van Hall Larenstein |
Afdeling | Dier- en veehouderij |
Jaar | 2010 |
Type | Bachelor |
Taal | Engels |