Via de Relationele Route onderweg
Ellen Schep (Lid Lectoraat); Kees Verduijn (Lid Lectoraat)
Het optimaliseren van onderwijs aan leerlingen met auditieve en/of communicatieve beperkingen
Kyra Meutstege (Onderzoeker); Laura te Molder (Onderzoeker); Trynke Keuning (Associate Lector); Marieke van Geel (Onderzoeker)
Samen werken aan kwaliteit van leven bij dementie : zeven lessen van leergemeenschappen
Gili Yaron (Lid Lectoraat); Petra Boersma; Robbert Gobbens; Simone de Bruin (Lector)
Vrouwen zonder officieel eigen inkomen : hoe hard moet ik mijn geluid zetten om gehoord te worden?
Sjiera de Vries (Lid Lectoraat); Kim Molenaar (Lid Lectoraat); Aljona Wertheim (Lid Lectoraat)
Betekenisvol Uitleggen
Pascal de Vries (Lid Lectoraat); Igor ter Halle (Lid Lectoraat)
Cyber Resillience Act en het mkb
Veenstra, Coen; Mulder, Trix (Juridische Aspecten Van Ondernemerschap)
Als verpleegkundige communiceren met de naasten van een patiënt
Visser, Lieke; Mulder, Trix (Juridische Aspecten Van Ondernemerschap)
Supported Education from a European perspective
Hofstra, Jacomijn (Rehabilitation); Korevaar, E.L. (Rehabilitation)
Whitpaper: Zelfregulerend leren ondersteunen in het hoger onderwijs
van Harsel, Milou; Raaijmakers, Lottie; Verkoeijen, Peter; Zijlstra, Sjirk; Ten Brink, Brigitte; Van der Stappen, Esther; Braad, Eelco (Digitale Transformatie); Wijnia, Listette; Ubags, Patrick
Dietary intake at stake
Barkmeijer, Alyanne (Malnutrition And Healthy Ageing); te Molder, Hedwig; Lamerichs, Joyce; Jager-Wittenaar, Harriët (Healthy Ageing, Allied Health Care And Nursing)