Nieuwsbrief HAN Lean QRM Centrum - maart 2024
Doreen Tolmeijer (Stafmedewerker)
TALENTS Ontwerpprincipes voor het ontwerpen van onderwijs met authentieke leeromgevingen
Visscher - Voerman, I. (Irene) (Lector); Kuyper, G.J. (Jeroen) ((Staf)Medewerker); Verdegaal, A.L. (Sóphie) (Onderzoeker); Mittendorff, K.M. (Kariene) (Lector); Hertog, J.H. (Janina) den (Onderzoeker); Huizinga, T. (Tjark) (Associate Lector); Liebrechts - de Beer, N. (Natalie) (Onderzoeker)
Designing Game-Based Learning for Training Metacognition
Braad, Eelco; IJsselsteijn, Wijnand; Barendregt, Wolmet
The machinery of life
Paans, Wolter (Vroegtijdige Zorg)
Infiltratie van regenwater in stedelijk gebied
Boogaard, Floris (Klimaatadaptatie); Bouwmeester, Henk; Bouwens, Claudia; Brolsma, Reinder
Curious Hands Tool
Buurke, Imka (Kunsteducatie)
Hackathon: The public use of health apps and wearables: the legal & ethical issues associated with e-health
Mulder, Trix
Effect of a Standardized Family Participation Program in the ICU: A Multicenter Stepped-Wedge Cluster Randomized Controlled Trial*
Boukje Dijkstra; Paul Rood; Steven Teerenstra; Anne M.F. Rutten; Christa Leerentveld; Dominique C. Burgers-Bonthuis; Barbara Festen-Spanjer; Toine Klarenbeek; Mark van den Boogaard; E. Ewalds; Lisette Schoonhoven; Johannes G. van der Hoeven; Lilian Vloet (Lector)
Ben je thuis?
Fijke Koers-Agterkamp (Student); Daniëlle van de Koot - Dees (Begeleider); Cora Bartelink-Koelewijn (Begeleider)