Filosofie is verzet tegen de stilzwijgende censuur
Richard de Brabander (Docent)
Emanciperen als het creëren van dissensus. Naar een behoedzame pedagogiek
Richard de Brabander (Docent)
Why do the Netherlands and Germany differ on further European integration
Jop van Ravenhorst (Student); Martijn Lak
The role of the British Mandate (1920-1932) in the developments of political instability in today's Iraq
Hawra Ahmad Nissi (Student); Guido C. van Hengel
De filosofie van voeding …
Matthijs Fleurke (Lid Lectoraat); Dorien Voskuil (Lid Lectoraat)
The articulation of 'the people' in the discourse of Podemos
Nicolien Montesano Montessori (Associate Lector); Esperanza Morales-López (Onderzoeker)
Shared stories and creative dissonances
Anouk Zuurmond (Lid Lectoraat)
Complexiteit in taxeren
Pim Klamer (Lid Lectoraat); Cok Bakker (Lector); Vincent Gruis (Onderzoeker)
Teacher training for religious education
Cok Bakker (Lector); Ina ter Avest (Onderzoeker)
De rekkelijkste 'kleine luyden' : een gereformeerd-synodale kerk over de waarde van gereformeerd-zijn
Richard Schothans (Student); E. Groen (Begeleider)




























